Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Cyfrowy Dialog zaprasza na spotkanie informacyjno-inspirujące
Jeśli czujesz, że temat Laboratoriów Przyszłości nieco Cię przytłacza i poszukujesz wsparcia na tym obszarze – oto jesteśmy! Już 25 sierpnia, czyli tuż przed początkiem roku szkolnego, zapraszamy Cię na bezpłatny webinar, na którym wydarzy się wiele dobrego. Spotkanie poprowadzi Krzysztof Jaworski, Dyrektor NODN Cyfrowy Dialog.
Poza solidną dawką informacji każda zarejestrowana osoba dostanie od nas bonus: kartę pracy do programowania w Scratchu. To jedna z całej serii kart pracy, które przygotowaliśmy na początek roku szkolnego dla Ciebie i Twojej klasy. Na stronie Cyfrowego Dialogu przeczytasz o tym, gdzie szukać pozostałych kart i dlaczego warto 😉
Spotkajmy się, aby porozmawiać!
Oto, co zaplanowaliśmy dla Ciebie na ten sierpniowy wieczór, czyli agenda spotkania:
⦿ Porozmawiamy o działaniach Cyfrowego Dialogu, które mają na celu długofalowe wsparcie nauczycieli i nauczycielek w ramach projektu Laboratoriów Przyszłości. Planujemy zorganizować serię bezpłatnych spotkań online prowadzonych przez edukacyjnych zawodowców.
⦿ Opowiemy Ci o naszej współpracy z marką Skriware, która stworzyła nowoczesne laboratorium przyszłości oparte na robotyce, programowaniu i druku 3D. Wierzmy, że ta współpraca przyniesie korzyści nie tylko obu stronom, ale przede wszystkim Tobie i Twojej placówce.
⦿ Wreszcie, przedstawimy Ci naszą ofertę szkoleń dla rad pedagogicznych i zaprezentujemy kilka najfajniejszych ciekawostek na jej temat, np. ideę lekcji otwartych 😉
Zapisuję się na webinar ❯❯❯
Laboratoria Przyszłości to projekt, który na długo zagości w naszych szkołach. Jest to szansa i wyzwanie, które możemy zrealizować na wiele różnych sposób. W szkołach pojawiają się nowe urządzenia, pomoce dydaktyczne, możliwości. Kolejny etap jego realizacji będzie wymagał energii, pomysłów i gotowych rozwiązań, które ułatwią codzienną pracę w salach lekcyjnych. Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Cyfrowy Dialog powstał, aby odpowiedzieć na tego rodzaju wyzwania.