Search results will appear here
Zwiększ kontrast:
Zmień rozmiar czcionki:
100%

Anna Paszkiewicz

Polonistka z krwi i kości, dla której język polski jest nie tylko językiem ojczystym, ale i niezgłębionym zasobem ciekawostek, wyjątków oraz filologicznych unikatów. Na co dzień uczy w szkole podstawowej dwóch przedmiotów – historii oraz oczywiście ukochanego języka polskiego. Nieustannie poszukuje najlepszych i najciekawszych sposobów dotarcia do swoich uczniów z wykorzystaniem nowoczesnych technologii i projektu edukacyjnego oraz oceniania kształtującego. Pracuje najlepiej jak potrafi niezależnie od tego, gdzie akurat jest, z czym musi się zmierzyć oraz jakie ma do tego zasoby. Prywatnie – entuzjastka programowania, mól książkowy oraz właścicielka kota.

Doświadczenie

Aktualnie pracuje jako nauczycielka języka polskiego i historii w klasach 4-8 w Publicznej Szkole Podstawowej im. Braci Andrzeja i Józefa Załuskich w Jedlance. Ma doświadczenie jako trenerka kompetencji cyfrowych oraz ekspertka do spraw awansu zawodowego nauczycielek i nauczycieli. Była lub jest zaangażowana w liczne działania, projekty i programy wspierające rozwój kompetencji przyszłości w edukacji m.in. “Mistrzowie Kodowania”, “Zaprogramuj Przyszłość”, “Misja Programowania”, “Z małej szkoły w wielki świat”. Jest autorką scenariuszy projektów na obszarach edukacyjnych i społeczno-obywatelskich. Obecnie współpracuje z Fundacją Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Stowarzyszeniem Cyfrowy Dialog oraz Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Edukacyjne supermoce

Roboty Dash, Dot, Photon
Kodowanie offline
Ocenianie kształtujące

Porcja konkretów

Absolwentka studiów wyższych na kierunkach: filologia polska, historia, doradztwo zawodowe. Ukończyła kursy trenerskie z zakresu oceniania kształtującego, oceniania wspierającego rozwój ucznia, a także moderatora w projektach edukacyjnych, szkolenie z prowadzenia kursów online, szkolenie z programowania w języku Scratch oraz kurs kwalifikacyjny z wychowania do życia w rodzinie. Ma na koncie studia podyplomowe z zakresu pedagogiki leczniczej.