Search results will appear here
Zwiększ kontrast:
Zmień rozmiar czcionki:
100%

Grażyna Kędzia

Jaki jest przepis na bycie świetną trenerką? To proste – nieustannie się uczyć i sprawdzać swoją wiedzę w praktyce. Oprócz wiedzy i umiejętności “twardych” ceni także kompetencje “miękkie”: kreatywność, eksperymenty, praca z błędami i udzielanie informacji zwrotne. Swoją przygodę z programowaniem i cyfrowymi narzędziami zaczynała w projekcie Mistrzowie Kodowania – następnie sama została trenerką osób, które postanowiły do niego dołączyć. Obszarów, w których działa Grażyna, jest obecnie całkiem sporo – od wykorzystania tablicy interaktywnej na zajęciach po modelowanie 3D i gamifikację.

Doświadczenie

Brała udział w wielu ogólnopolskich projektach edukacyjnych – jako uczestniczka (Mistrzowie Kodowania, Centrum Mistrzostwa Informatycznego, Szkoła dla Innowatora) oraz liderka i trenerka (Mistrzowie Kodowania, Szkolni Liderzy Edukacji Zdalnej). Realizuje innowacje edukacyjne i administruje platformę Google Workspace w swojej szkole.

Edukacyjne supermoce

Scratch
Matematyka i TIK
Kodowanie offline

Porcja konkretów

Grażyna ukończyła studia magisterskie na kierunku Matematyka, Matematyczne metody informatyki, a także podyplomowo: Kompetencje edukacyjne w obszarze przedmiotów politechnicznych. Posiada certyfikat Microsoft Innovative Educator Expert 2021-22 przyznawany przez Microsoft Eductor Centre. Była uczestniczką kursów: kształcenie kompetencji kluczowych w nowoczesnej szkole, myślenie wizualne drogą do wzmocnienia procesu nauczania, algorytmika i programowanie w ramach Centrum Mistrzostwa Informatycznego (3 lata); warsztatów na UAM “Computer Science Unplugged” i „Lekcje informatyki bez komputera – kolorowanie grafów i szyfrowanie”, a także szkolenia trenerskiego w ramach projektu Mistrzowie Kodowania.