Search results will appear here
Zwiększ kontrast:
Zmień rozmiar czcionki:
100%

Joanna Goc vel Apanaski

Twierdzi, że na drugie imię ma Barbara, ale my obstawiamy, że jest to jednak “kreatywność”. Doświadczona nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, trenerka, mentorka, ekspertka edukacyjna, autorka wielu scenariuszy zajęć i publikacji z zakresu STEAM, wprowadzania nowych technologii do edukacji, programowania, a także kreatywnych i aktywizujących metod nauczania. Motywuje ją mnóstwo rzeczy, ale na pierwszym miejscu zawsze były i będą iskierki w dziecięcych oczach. Kiedy akurat nie zajmuje się wprowadzaniem dzieciaków świat kodowania, zapewne robi jedną z następujących rzeczy: wskakuje na rower / wyciąga akwarele i maluje / gra na gitarze / tworzy konstrukcje za pomocą technik papieroplastyki.

Doświadczenie

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej z informatyką w szkole podstawowej w Chrząstawie Wielkiej. Trenerka w programie “Zaprogramuj Przyszłość”. Członkini grupy SuperBelfrzy RP, dwukrotna laureatka Listy 100 Polskiego Towarzystwa Informatycznego. Wielokrotna prelegentka na konferencjach polskich i międzynarodowych. Prowadzi edukacyjnego bloga http://apanaski.blogspot.com/. Regularnie współpracuje z Cyfrowym Dialogiem, Fundacją Think, Fundacją Szkoła z Klasą, Gdańskim Wydawnictwem Oświatowym.

Edukacyjne supermoce

Scratch Junior
Kodowanie z najmłodszymi
TIK w edukacji

Porcja konkretów

Absolwentka kierunków: Zintegrowana Edukacja Wczesnoszkolna i Pedagogika Terapeutyczna oraz Nauczanie Języka Angielskiego w Edukacji Wczesnoszkolnej. Ukończyła kurs trenerski programu “Mistrzowie Kodowania” oraz kurs “Programming for The 21th century classroom” w European Schoolnet Academy. Jak ryba w wodzie czuje się w takich obszarach jak: nauka podstaw programowania w klasach 1-3 (znajomość Scratcha, Scratcha Juniora, aplikacji do nauki kodowania, gier i zabaw offline); metody aktywne w edukacji (metody projektowe, angażujące uczniów, gry i zabawy, nauka przez doświadczenia i eksperymentowanie); narzędzia i aplikacje TIKowe (tablica interaktywna, tablety, aplikacje do tworzenia interaktywnych zadań (Wordwall, LearningApps, Liveworksheets) narzędzia chmurowe Microsoft, Google, Genially, Nearpod, Canva. Doświadczona prowadząca szkoleń i webinarów. Zna podstawy Design Thinking.