Search results will appear here
Zwiększ kontrast:
Zmień rozmiar czcionki:
100%

Karolina Żelazowska-Byczkowska

Co jakiś czas staje na głowie sprawdzając nową perspektywę. Potrafi skoczyć na głęboką wodę i zanurzyć się w morzu możliwości. Jak kot chadza różnymi ścieżkami. Edukatorka, trenerka, tutorka wspomagająca edukację dzieci (w tym przez wiele lat własnych w ramach edukacji pozaszkolnej), autorka i współautorka materiałów edukacyjnych. Żona, Matka i Macocha, dla przyjaciół – Księżna. Motywuje ją ciekawość i poczucie niewiedzy. Traktuje edukację jako moc zaspokajania wewnętrznego głodu. Aktywność? Nie dla stopni, procentów i dyplomów. Stawia na współpracę i budowanie relacji. A „czas wolny” – planuje na nowo odnaleźć.

Doświadczenie

W swoich dotychczasowych wędrówkach trafiła między innymi do grona Microsoft Innovative Educatorów oraz MIE Expertów. Działała lub wciąż działa w Centralnym Domu Technologii, Centrum Mistrzostwa Informatycznego, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacji Nowoczesna Polska, Fundacji Szkoła z Klasą 2.0., Fundacji Orange (#SuperKoderzy), Fundacji Centrum Cyfrowe i Koalicji Otwartej Edukacji. Trenerka w programie “Mistrzowie Kodowania”, Emisariuszka Bezpiecznego Internetu w programie “Cybernauci”, — tutorka i edukatorka w Grupie Edukacyjnej “Nomada”. Specjalistka – teoretyk i praktyk – edukacji pozaszkolnej, tzw. domowej. Nauczycielka matematyki i informatyki w warszawskiej szkole podstawowej i liceum. Członkini kapituły konkursu grantowego „Rosnę z matematyką” i członkini Komisji Ekspertów i Ekspertek konkursu grantowego „Razem w Klasie”. W latach 2014-2019 członkini grupy Superbelfrzy RP. Doktor nauk humanistycznych w dziedzinie literaturoznawstwo. Kierowniczka organizacyjna i członkini Komitetu Głównego Olimpiady Literatury i Języka Polskiego. Laureatka Listy 100 na rzecz umiejętności cyfrowych w latach 2019 i 2022.

Edukacyjne supermoce

TIK na co dzień
Offline (coś z niczego)
Cyfrowy dobrostan

Porcja konkretów

Pracowniczka badawczo-techniczna Polskiej Akademii Nauk. Współautorka metodyki 4P4C.