Search results will appear here
Zwiększ kontrast:
Zmień rozmiar czcionki:
100%

Nauczyciel łączący technologiczną smykałkę z talentem muzycznym. Początkowo uczył muzyki i prowadził orkiestrę, dziś jest informatykiem. Pytany o powód tej niecodziennej zmiany przywołuje anegdotę – do nowej funkcji został zachęcony przez dyrekcję po skutecznej naprawie drukarki. Sprawnie zyskał niezbędne uprawnienia i zaczął odkrywać nowe możliwości uczenia, m.in. Scratcha, który momentalnie wciągnął zarówno jego, jak i dzieciaki w klasie. Na naukę patrzy wszechstronnie – w swojej pracy często sięga po muzykę, którą włącza w przeróżne działania – od zajęć lekcyjnych po programowanie grających schodów na szkolnym korytarzu. W wolnych chwilach czyta i gotuje, wyrusza na rowerowe wycieczki, z chęcią też gra na pianinie i… konsoli. 

Doświadczenie

Informatyk w Szkole Podstawowej nr 13 oraz Korczakowskiej Szkole Marzeń, prowadzi też rytmikę w Przedszkolu Publicznym nr 13. Szkolny lider programu Laboratorium Przyszłości oraz projektu Centrum Mistrzostwa Informatycznego. W Cyfrowym Dialogu trener i mentor w projektach edukacyjnych. Prowadził szkolenia dla ORKE oraz Kujawsko-Pomorskiego Centrum Edukacji Nauczycieli we Włocławku. Do dziś nie rozstał się ze swoją uczelnią – w Akademii Muzycznej w Gdańsku uczy audycji muzycznych i kształcenia słuchu.  

Edukacyjne supermoce

Scratch
TiK i muzyka
Kodowanie offline

Porcja konkretów

Absolwent Akademii Muzycznej w Gdańsku, ukończył dyrygenturę. Uprawnienia do uczenia informatyki zdobył w Wyższej Szkole Informatyki i Umiejętności we Włocławku. Ukończył kurs trenerski z zakresu metodyki nauczania programowania w edukacji wczesnoszkolnej. Zrealizował roczny cykl szkoleń w ramach projektu Centrum Mistrzostwa Informatycznego.